Hvis du vil klage
Hos Forsikring Danmark er vores kunder det vigtigste, vi har – uden jer var vi her ikke.
Som kunde hos os er du en del af easySure-familien, og i vores familie passer vi på hinanden.
Derfor betyder det meget for os, at du siger til, hvis du ikke føler dig fair behandlet eller ikke er tilfreds med vores service.
Vi tager alle henvendelser seriøst – også når noget ikke er gået som ønsket. For os handler det om at blive bedre og sikre, at du føler dig tryg og godt behandlet, når du er forsikret gennem os.
Hvis du ønsker at klage, anbefaler vi, at du følger trinene nedenfor, så vi kan hjælpe dig bedst muligt:
Start med at kontakte os
Ofte handler utilfredshed om misforståelser, som vi kan løse hurtigt i dialog.
Derfor beder vi dig starte med at kontakte den afdeling, du er utilfreds med.
Hos Forsikring Danmark håndterer vi al rådgivning og kundeservice for kunder hos easySure.
Er din klage relateret til skadesbehandling, skal du derimod kontakte easySure direkte.
Kontakt os her:
- Salg og rådgivning: salg@forsikringdanmark.dk
- Kundeservice: info@forsikringdanmark.dk
- Skadesbehandling (easySure): skade@easysure.dk
Læs easySures egen klagevejledning her.
Hvis vi ikke bliver enige – send en klage til vores klageansvarlige
Hvis du fortsat er utilfreds, kan du sende en formel klage.
Når du gør det, hjælper det os, hvis du inkluderer følgende oplysninger:
- Dit fulde navn
- Dit kunde- eller policenummer
- Eventuelt skadesnummer, hvis din klage handler om en skade
- En kort beskrivelse af, hvad du er utilfreds med
Send din klage til:
📧 klage@forsikringdanmark.dk
Hvis din klage vedrører skadesbehandling, skal du sende den til easySure:
📧 klage@easysure.dk
Læs mere om deres proces her: easySure klagevejledning
Hvis vi stadig ikke er enige – klage til Ankenævnet for Forsikring
Er du fortsat uenig i afgørelsen – særligt vedrørende en skadebehandling hos easySure –kan du kontakte Ankenævnet for Forsikring:
Ankenævnet for Forsikring
Anker Heegaards Gade 2
1572 København V
📞 33 15 89 00
📧 ankeforsikring@ankeforsikring.dk
🌐 www.ankeforsikring.dk
Du skal indsende din klage via et elektronisk skema på Ankenævnets hjemmeside.
Der opkræves et mindre gebyr i forbindelse med klagen.
Hos Ankenævnet skal du finde vores selskab under:
“Eir Försäkring v/easySure Forsikringsformidler”
Klage via EU-Kommissionens online klageportal
Hvis du bor i et andet EU-land end Danmark, kan du også benytte EU-Kommissionens online klageportal.Portalen er især relevant for forbrugere bosat uden for Danmark.
👉 Gå til EU-Kommissionens klageportal
Ved indsendelse af klage skal du angive vores e-mailadresse: klage@forsikringdanmark.dk
Vi lytter – altid
Vi sætter pris på, at du tager dig tid til at gøre os opmærksomme på din oplevelse.
Din feedback hjælper os med at gøre tingene bedre for alle vores kunder.
Vil du blive klogere på dine forsikringer?
Få en gennemgang med en af vores forsikringsrådgivere